Maatregelen Coronavirus Van Birgelen Assurantien

Help ons de verspreiding van het Coronavirus te vertragen

Net zoals de rest van Nederland nemen wij als financieel adviseur onze verantwoordelijkheid de verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan. De gezondheid van onze klanten en medewerkers heeft de hoogste prioriteit en daarom hebben we tijdelijk aanvullende maatregelen genomen. Als persoonlijk financieel adviseur proberen wij in deze crisistijd vast te houden aan onze kernwaarden Persoonlijk & Dichtbij. Vanwege de ernst van de situatie, kan dit tijdelijk afwijken van wat je van ons gewend bent.

Onze aangepaste kantoortijden in Sint Odiliënberg zijn:
Maandag t/m vrijdag
09.00 tot 12.00 algemene openstelling
12.00 tot 16.00  gesloten
16.00 tot 17.30  op afspraak
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00u en 17.30u blijven we bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en Live-chat zoals je gewend bent.

Neem contact met ons op voordat je naar kantoor komt. In de meeste gevallen kunnen wij je op afstand helpen. Kom alleen naar kantoor als het echt niet anders kan én als je geen verkoudheidsklachten hebt. Geplande afspraken met adviseurs zullen verplaatst worden of indien mogelijk gewijzigd naar een telefonische afspraak. Op deze manier beperken we fysiek contact zoveel mogelijk en verkleinen we de kans op eventuele besmetting.

Kom je naar kantoor? Maximaal 2 klanten mogen gelijktijdig naar binnen. Zowel binnen als buiten ons kantoor gelden de regels: houd 1,5 meter afstand van elkaar, hoest en nies in je elleboog en schud géén handen. 

Financiën
Regel je bankzaken zo veel mogelijk via internet bankieren, mobiel bankieren of overschrijvingsformulieren. Probeer het gebruik van contant geld zo veel mogelijk te beperken en betaal in de winkels met je pinpas of je mobiel. Heb je toch contant geld nodig? Ga naar een geldautomaat, indien mogelijk.

Verzekeringen
Heb je een schade? Meld de schade via de Mobiel Schade Melden app of stuur een e-mail naar info@vbaregio.nl Onze collega’s Daniëlle en Sandrina nemen zo snel mogelijk contact met je op. Bij wijzigingen of vragen over je verzekeringen kun je via de eerder genoemde kanalen contact met ons opnemen.

Hypotheken
Lopende zaken worden uiteraard afgehandeld. Minder dringende zaken willen we graag zo veel mogelijk naar de nabije toekomst verschuiven. Ook in dit geval geldt; neem altijd eerst contact met ons op via telefoon, e-mail, WhatsApp of de live-chat op onze website. Dan bekijken we samen op welke manier onze kennismaking en/of het adviesgesprek kan plaatsvinden.

Al met al proberen wij er alles aan te doen om jou, onze klant, zo goed mogelijk van dienst te blijven. We volgen de adviezen van RIVM op de voet en informeren je zodra dit invloed heeft op onze dienstverlening. Wil je zeker weten dat je niets mist? Volg ons dan ook op Facebook en Instagram.

Wij wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe.